semuanya akan sempurna andai kita mengapresiasi rasa cinta untuk makhluk dunia melalui nada yang bahagia.

4/03/2011

Kenangan Terindah.

salam,
post kali ni , aku nak bawa kan sedikit kenangan indah yang pernah aku lalui dalam hidup aku. mungkin frasa hidup ini orang selalu memandang ia sebagai perkara yang remeh, namun sebenarnye ia telah banyak membentuk jati diri kita sekarang. ZAMAN SEKOLAH RENDAH, menjadi antara subjek hidup aku yg akan selalu aku ingat. biarpun masa akan terus berputar , namun zaman ini merupakan hadiah yg tak kan dapat dilupakan. bergelak ketawa bersama-sama , menangis, gembira, tawa dan suka , semuanya itu menjadi rencah kehidupan yang amat berharga. kawan kawan , terima kasih kerana berja mereka plot cerita permulaan hidup kita dengan jayanya. SYAFIQ MAZLI,ARIF ADLI,AMIR SAFWAN, SYAKIRAH, AMIRA SYUHADA,mereka inilah antara insan yg menjadi teman kala duka, tawa kala ceria, --'. ye lah kan. terima kasih :)




Aku pengawas perpustakaan dulu

sewaktu jamuan akhir tahun. dah lama tak nampak aizat:'(



rasanya gambar ini untuk pelajar yg dapat 5A kot.



6 AMAN YG CERIA.




wah, seronok menjadi pelajar sekolah rendah:)

No comments: